الخميس، 31 مايو 2012

انا وانت

انا وانت ظلمنا الحب بأيدينا
وجينا عليه وجرحناه ماداب حاولينا
ماحدش منا كان عايز يكون أرحم من التانى
ولا يضحى عن التانى 
            وضاع الحب             ضاع
            ما بين قلب    وقلب       ضاع
ودلوقت لا انا بنساه ولا بتنساه ولا بنلقاه  انا وانت
انا وانت ظلمنا الحب بالغيرة وجبناه للظنون سيره
وقطعنا الامل مرات قصاد الشك والغيرة
وكان الحب بينا كبير            صغر لما ابتدينا نغير
وبردت نار
وقادت نار
وبرضوا مشينا فى التيار 
                        انا وانت
انا وانت نسينا نتعاتب ونتصارح
وعز عليك تسيب العند وتسامح
وعز على اكون البادى واتصالح
واصبح كل يوم بينا يفوت اصعب من امبارح
نسينا رقة العاشقين
قاسينا واحنا مش دارين
نسينا ازاى 
             كده نسينا
وايه ده اللى جرى لينا   
                          انا وانت
انا وانت اللى كنا زمان احسن اتنين     واحب اتنين
وكان اكبر خصام بينا يدوب فى يومين
يا دوب فى يومين
خصامنا ليه النوبه دى زاد
وخلى الخطوه بينا بلاد
وفرقنا على طريقين
وضاع الحب ضاع ما بين قلب وقلب ضاع
ودى الوقت لا انا بنساه ولا بتنساه ولا بتلقاه
                      انا وانت


ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق